Dieta po porodzie

Dieta po porodzie

Organizm kobiety po porodzie potrzebuje szybkiej regeneracji w celu prawidłowego funkcjonowania oraz produkcji pokarmu. Skład pokarmu mamy nawet, gdy jest go niewiele jest doskonale skomponowany pod względem wartości odżywczych. Organizm młodej mamy działa wg zasady – najpierw dla dziecka, w potem dla mamy. Dlatego wszelkie nieprawidłowości w funkcjonowaniu organizmu wynikające z nieprawidłowej diety odczuje najpierw mama.

Dieta powinna być wysokoenergetyczna, bogata w białko, węglowodany oraz makroelementy np. żelazo, którego starty po porodzie mogą być znaczne. Nie należy zapominać również o odpowiednim nawodnieniu. Panuje wiele mitów dotyczących tego, co można, a czego kategorycznie zabrania się jeść kobiecie tuż po porodzie.

Jeśli zbliża się termin przyjścia na świat Twojego dziecka, a chcesz zawczasu zadbać o odpowiednią kondycję swojego organizmu, skorzystaj z profesjonalnej porady naszego dietetyka.

Umów wizytę

0
Connecting
Please wait...
Wyślij wiadomość

Przepraszamy! Nie ma nas w tej chwili online. Pozostaw nam wiadomość, a my postaramy się odpowiedzieć na nią tak szybko jak to możliwe.

Twoje imię
* Email
* Opisz swój problem
Zaloguj do Chat'u

Masz pytania? Teraz jesteśmy do Twojej dyspozycji online. Napisz nam wiadomość. :)

Twoje imię
* Email
Jesteśmy online!
Prośba o ocenę

Pomóż nam być jeszcze lepszym, wypełnij ankietę odpowiadając na jedno proste pytanie

Czy Twój problem został: