Dietetyk dla

kobiet w ciąży

Zadbaj o prawidłową dietę i styl życia – zwiększ szanse na zajście w ciąże, zatroszcz się o swoje zdrowie oraz zdrowie Twojego dziecka już w czasie ciąży, a taże podczas karmienia piersią i rozszerzania diety niemowlaka.
kobieta w ciąży dba o dietę

Wasze zdrowie jest dla mnie ważne

Specjalizuję się w opiece dietetycznej na etapie planowania ciąży, ciąży, w okresie poporodowym, karmienia piersią oraz rozszerzania diety niemowlaka.

Korzyści z opieki dietetyka dla kobiet w ciąży

Odzyskasz kontrolę nad jedzeniem

Otrzymasz gotowe rozwiązania, jak komponować zdrowe, smaczne dania i określać porcje. Dowiesz się, jak pogodzić dietę z obecnym trybem życia, robić mądre zakupy, gotować oszczędzając czas i pieniądze. 

Poprawisz stan zdrowia organizmu

Otrzymasz zalecenia i plany dietetyczne dostosowane do Waszego stanu zdrowia. Dowiesz się jaką dietę stosować oraz jaki styl życia prowadzić w okresie okołoporodowym.

Uzyskasz wsparcie w osiągnięciu celu

Otrzymasz wskazówki i zalecenia dotyczące skutecznej zmiany sposobu odżywiania i stylu życia w okresie okołoporodowym. Podczas całego procesu wspieram Cię i motywuję zawsze, gdy tego potrzebujesz. 

Holistycznie poprawisz jakość życia

Polepszysz jakość Waszego życia. Już w okresie płodowym zadbasz o prawidłową dietę swojego dziecka, pozytywnie wpłyniesz na jego zdrowie i długość życia, a Ty zmniejszysz ryzyko dolegliwości ciążowych i szybciej wrócisz do formy po ciąży.

Dbam o Twoją

dietę i styl życia

Chcesz zwiększyć szanse na zajście w ciąże, zadbać o prawidłowy przebieg ciąży, zaplanować dietę w czasie karmienia piersią oraz prawidłowo rozszerzać dietę dziecka?

Dieta i styl życia w okresie okołoporodowm w znacznym stopniu wpływa na zdrowie kobiety i dziecka. Warto się do tego przygotować.

Zadbam o dietę oraz pomogę Ci zaprojektować zmiany dotyczące stylu życia, dzięki czemu osiągniesz swój cel w okresie okołoporodowym.

Planowanie ciąży

Ciąża

Po porodzie

Karmienie piersią

Rozszerzania diety niemowlaka

Opinie

"Szczerze polecam poradnie JeszFresh! Pani Ola pomaga mi nauczyć się odpowiednio odżywiać moją roczną córeczkę. Jej profesjonalizm mnie zachwycił. W bardzo jasny i klarowny sposób wytłumaczyłam mi ile, czego, o jakich porach i dlaczego właśnie tak a nie inaczej powinnam karmić dziecko. Jej porady są bezcenne. Zdrowie mojej córeczki jest dla mnie najważniejsze. Dlatego raz jeszcze DZIĘKUJĘ 🙏🙂"​
gwiazdki
Olga R.
"Bardzo polecam! Pani Aleksandra ułożyła mi dietę na PCOS i szczegółowo odpowiada na każde zadane pytanie 🙂 Wreszcie wiem co jeść i w jakich ilościach, a przepisy są łatwe w przygotowaniu i pyszne. Polecam jeszcze raz!"​
gwiazdki
Quembec
"Do Pani Oli trafiłam w opłakanym stanie, ledwo stojąc na nogach z powodu skoków cukru, insuliny i braku składników odżywczych. Pomogła mi wyjść z dołka, od razu zyskała moje zaufanie. To, co zasługuje na wyróżnienie to przede wszystkim bardzo sprawny i szybki kontakt mailowy, podsyłanie przepisów i otwartość na pacjenta oraz jego preferencje. Polecam z czystym sercem!"​
gwiazdki
Katarzyna

W pakiecie otrzymasz

🥕

Plan żywieniowy

uwzględniający Wasze indywidualne potrzeby, preferencje i problemy zdrowotne

📝

Zalecenia

dotyczące zdrowego stylu życia, dopasowane do Waszego stanu zdrowia

🍎

Opiekę dietetyka

wideo/tele konsultacje oraz stały kontakt z dietetykiem przez cały okres trwania pakietu

Pytania i odpowiedzi

Przed konsultacją wstępną należy:

  • sprawdzić swoją masę ciała, wzrost oraz obwody ciała
  • skompletować najświeższe wyniki badań krwi (jest to niezbędne jeśli masz jakiekolwiek dolegliwości zdrowotne lub jesteś w ciąży)
  • spisać ewentualną listę leków i suplementów diety, które przyjmujesz
  • zastanowić się czy są jakieś produkty spożywcze, których nie lubisz lub po, których czujesz się źle
  • spisać swój jadłospis (minimum 2 dni) w formie dzienniczka żywieniowego (dostępny po zapisaniu się na wizytę)

Informacje o tym jak przygotować się do konsultacji dietetycznej otrzymasz również po zapisie.

Przed konsultacją wstępną należy:

  • sprawdzić masę ciała oraz wzrost dziecka
  • skompletować najświeższe wyniki badań krwi (jest to niezbędne jeśli dziecko ma jakiekolwiek dolegliwości zdrowotne)
  • spisać ewentualną listę leków i suplementów diety, które dziecko przyjmuje
  • spisać jadłospis dziecka (minimum 2 dni) w formie dzienniczka żywieniowego (dostępny po zapisaniu się na wizytę)

Informacje o tym jak przygotować się do konsultacji dietetycznej otrzymasz również po zapisie.

  • Pomiarów dokonuj rano, na czczo, po wypróżnieniu, w samej bieliźnie. 
  • Stań swobodnie, wyprostuj się, nie napinaj mięśni. 
  • Mierz się przy użyciu miarki krawieckiej.
  • Zawsze trzymaj wagę w tym samym miejscu (tym sposobem pomiar będzie powtarzalny). 
  • W przypadku kobiet, które nie są w ciąży, warto ważyć się i mierzyć raz w miesiącu w tym samym momencie cyklu menstruacyjnego (najlepiej w środku cyklu, nigdy tuż przed lub w trakcie miesiączki – masa ciała jest wtedy wyższa i nie odpowiada rzeczywistości).

Oprócz masy ciała koniecznie sprawdzaj obwody. 

  • Obwód talii zmierz w najwęższym miejscu w okolicach brzucha (zazwyczaj około 2 cm nad pępkiem).
  • Obwód pasa zmierz na wysokości pępka.
  • Obwód bioder zmierz w najszerszym miejscu na pośladkach.

Jeśli nie jesteś w ciąży oraz Ty lub Twoje dziecko nie macie żadnej zdiagnozowanej dolegliwości na pierwszą wizytę nie trzeba wykonywać badań. W razie konieczności podczas konsultacji podpowiem Ci jakie badania warto wykonać. 

Jeśli masz świeże wyniki badań diagnostycznych (wykonanych nie wcześniej niż 6 miesięcy temu) przygotuj je na pierwszą konsultację. Będą to:

  • lipidogram (poziom cholesterolu całkowitego, frakcji LDL i HDL oraz triglicerydy)
  • morfologia ogólna
  • poziom witaminy D3 – 25(OH)D3
  • pomiar glukozy, insuliny na czczo
  • TSH, ft3 i ft4

U osób z chorobami przewlekłymi i u kobiet w ciąży konieczne jest przygotowanie bieżących wyników badań.